Természetes szépség: Hogyan érjük el a tökéletes testsúlyt, hogyan legyünk egészségesek

Szeretettel köszöntelek a Szépség Klub oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, ha fontosnak tartod tested és a környezeted egészségét! És máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, vagy akár blogban is megírhatod, mit jelent számodra a szépség. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2349 fő
  • Képek - 343 db
  • Videók - 103 db
  • Blogbejegyzések - 281 db
  • Fórumtémák - 42 db
  • Linkek - 985 db

Üdvözlettel,
Szlávi Saci
Szépség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Szépség Klub oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, ha fontosnak tartod tested és a környezeted egészségét! És máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, vagy akár blogban is megírhatod, mit jelent számodra a szépség. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2349 fő
  • Képek - 343 db
  • Videók - 103 db
  • Blogbejegyzések - 281 db
  • Fórumtémák - 42 db
  • Linkek - 985 db

Üdvözlettel,
Szlávi Saci
Szépség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Szépség Klub oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, ha fontosnak tartod tested és a környezeted egészségét! És máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, vagy akár blogban is megírhatod, mit jelent számodra a szépség. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2349 fő
  • Képek - 343 db
  • Videók - 103 db
  • Blogbejegyzések - 281 db
  • Fórumtémák - 42 db
  • Linkek - 985 db

Üdvözlettel,
Szlávi Saci
Szépség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Szépség Klub oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, ha fontosnak tartod tested és a környezeted egészségét! És máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, vagy akár blogban is megírhatod, mit jelent számodra a szépség. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2349 fő
  • Képek - 343 db
  • Videók - 103 db
  • Blogbejegyzések - 281 db
  • Fórumtémák - 42 db
  • Linkek - 985 db

Üdvözlettel,
Szlávi Saci
Szépség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Egy nagyon jó listát találtam arról a minap, hogyan is érhetjük el legjobban a helyes testsúlyt, illetve mitől érezhetjük magunkat legjobban a bőrünkben nap mint nap.

 

Mit is kell tennünk ezek eléréséhez?

Lássuk...

 

Rengeteget hallani mostanában a helyes táplálkozásról, fogyókúrákról, edzésről, mozgásról, vitaminokról... De mi is az igazság?

Testsúlycsökkenést legjobberedménnyel nem fogyókúrák segítségével érhetünk el! Sokfogyókúrázó azt hiszi, elég ha otthon ül, tévét néz és beszedi a bogyókat, amiket vásárolt. Talán lesz hatásaa próbálkozásnak és talán lefogyjuk a 8 kilót egy hét alatt, de sajnálattal közlöm, ahogy lement, vissza is fog jönni!!!

 

A TARTÓS fogyást nem így érhetjük el! Ehhez életmódváltásra van szükség, ami jelenti az étkezési szokások megváltoztatását, rendszeres mozgás bevezetését, a folyadékbevitel fokozását ésnemutolsósorban az alvás megfelelő mennyiségét!

 

 

 

network.hu

Az első és legfontosabb:próbáljuk meg kipihenni magunkat! A szervezetünk számára alvás szempontjából a legfontosabb időintervallum az este 11 és éjjel 2 közötti időszak. Szervezetünk ekkor regenerálódik legjobban, agyunk ekkor piheni ki az aznapi fáradalmakat és dolgozza fel az információkat.

Előfordul persze, hogy valaki ilyenkor még nagyon aktív és ekkor tud leghatékonyabban dolgozni, tanulni. Ez nem baj! Arra viszont figyeljünk oda, hogy egyfajta folyamatosság, rendszer legyen alvási szokásunkban, igyekezzünk szervezetünknek minden nap ugyanazt az időszakot megadni a pihenésre.

Ha sokáig vagyunk ébren, például egy buli alkalmával, tartsuk szem előtt, hogy testünk másnap éjszaka fogja behozni a lemaradást és piheni ki igazán az előző éjszakát. Vagyis a megoldás az, ha nem reggel alszunk túl sokáig, mondjuk délután 3-ig, hanem ezen a napon este fekszünk le kicsit korábban.

 

 

 

 

network.hu

Együnk naponta többször keveset! Alegmegfelelőbb a napi ötszöri étkezés. Ez nem olyan vészes, mint ahogy hangzik. Reggeli után vagy még előző este készítsünk be például 1-1 megpucolt sárgarépát tízóraira és uzsonnára. Ha ezt valaki nem szereti, válasszon mást.

 

Próbáljuk csökkenteni a bevitt szénhidrátmennyiséget. Szervezetünknek természetesen zsírra, fehérjéreés szénhidrátra is szüksége van, de az arányok fontosak! A szénhidrátbevitel csökkentését kezdhetjük a cukorfogyasztás csökkentésével. Teánkat igyuk pl. fehércukor helyett barnával vagy mézzel. Gyerekeknél ne vigyük túlzásba a mézfogyasztást sem, mivel némelyik mézfajta allergizálhat. A barnacukor azért jó,mert kevesebb finomítási eljáráson megy keresztül. Választhatunk édesítőt is.

 

Csökkentsük a sóbevitelt, ez ne lépje túl a napi 5 grammot! Ez fontos a szív- és érrendszer megóvása céljából, az érszűkület és infarktus megelőzésére.

 

Reggeli mellé elfogyaszthatunk egy csésze szűzteát is, ez meggyorsítja az anyagcserét, fokozza a kiválasztást.

 

Igyunk sokat napközben! A napi folyadékbevitel legyen minimum 1,5 liter víz, esetleg gyenge tea (ne fekete, válasszunk inkább zöldteát, vagy gyümölcs teát!). Ez a mennyiség csak a minimum,törekedjünk főleg nyári időszakban a napi 2-3 l-re.

Aki szinte semmit nem iszik napközben, az lassan, fokozatosan szoktassa hozzá veséjét, szervezetét a bevitelhez.

 

Ebédre lakjunk jól, együnk főtt ételt. A jóllakással kapcsolatban valahol azt hallottam, hogy addig ehetünk, amíg másodszorra felsóhajtunk. Figyeljük meg, hogy étkezés közben meg fognak jelenni a sóhajok... a másodiknál érdemes befejezni az étkezést! Ekkor még nem fogjuk teljesen teltnek érezni a gyomrunkat, de ha várunk 10 percet rájövünk, hogy nem lesz kellemetlen teltségérzetünk, mintha "bezabáltunk" volna.

 

Együnk sok rostgazdag ételt, így rengeteg hagymát, zöldséget, gyümölcsöt. A zöldségeket nyugodtan pároljuk meg egy picit, mivel így a hatóanyagbeépülés jobb lesz!

 

Este 7 óra után, illetve lefekvés előtt 4 órával már neegyünk semmit! Akinek gyomorproblémái vannak, annak ez nahezére eshet. Ebbenaz esetben is valamilyen zöldséget válasszunk és igyunk mellé folyadékot!

 

network.hu

Utolsóként említem a mozgás fontosságát! Mivelegyfogyókúra alkalmával előbb épül le az izomzatunk,mint a zsírtartalom, szükséges,hogy mozogjunk! Természetesen egészséges is, mivela csontritkulást megelőzheti, ill. eltolhatja évekkel! Főleg a menopausa utáni nők figyeljenek erre, mert náluk változik a hormonháztartás és elindul a csontok leépülése.

Napi fél-1 óra AKTÍV mozgásra van szükségünk!!!

 

Soksikert mindenkinek, és kívánom, hogy egészségesek és csinosak legyünk a nyári , de a téli időszakban is!

Címkék: egészség fogyás mozgás szépség testsúly tökéletes életmód

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ozvári Bernadett üzente 8 éve

De a kristálycukor is méreg! Sőt, a zsír is, meg a fehér liszt, nem? Minden csak mennyiség kérdése.

Válasz

Csontos Gézáné üzente 8 éve

Édesítőszereket nem ajánlom senkinek,ugyanis mérgeket tartalmaznak.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 8 éve

Fentiekhez hozzátenném még, hogy nálam jól bevált, evés után fél óráig nem iszom folyadékot, hagyom a gyomrom "dolgozni", nem hígítom a gyomorsavat.

A másik amit még hozzátennék, jól bevált módszer, ha hajlamosak vagyunk, hogy túlegyük magunkat: a két ököl összetéve kiadja a gyomor nagyságát, el lehet gondolkozni este, hogy mit raktunk bele egész nap. Fogyókúráim során ez is nagyon hatásos volt, segitett a kitartásban.

Üdv és sok sikert, kitartást, és jó fogyókurás eredményeket kivánok a sorstársaimnak.

Válasz

László Bernadett üzente 8 éve

Nekem jelenleg inkább híznom kellene 5-6 kg-t. Elég nehezen megy. Sok ember van hasonló helyzetben. Hízó kúráról alig-alig találni valami infót, bár ez is idegi, agyi, érzelmi alapon működik.

Válasz

Balogh Nóra üzente 8 éve

Osztom Marianna véleményét! Gyerekeknek ne tiltsuk meg az evést, tényleg csak arra figyeljünk oda, hogy mit eszik!

A só miatt meg szerintem nem kell aggódni! Az a lényeg, hogy ne sózzuk túl az ételeket! Ha valakinek a kiméréssel van problémája, annak azt ajánlanám, ha megengedi, hogy annál mindig kevesebb sót tgyünk az ételre, mint ahogyan tökéletes lenne az íz számunkra. Szervezetünk hozzá fog szokni és kevésbé fogjuk kívánni később is!
És természetesen ne együnk meg minden nap egy zacskó csipszet :o)

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 8 éve

A végére azt akartam írni, hogy szeretni-nevetni!Bocsánat a hibámért.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 8 éve

Köszönöm szépen ezt az írást, nagyon egyetértek minden gondolatával.Nekem az a tapasztalatom, hogy amíg egyfolytában mozgásban van az ember, addig bármit, bármennyit lehet enni, főleg gyermekkorban.Viszont, ha elkezdünk kevesebbet mozogni szépen lassan elkezd rajtunk meglátszani, ha többet eszünk, főleg, ha a hormonjaink sem működnek, pl. menopauza.És minél több a zsír rajtunk, annál többet kívánunk enni és annál kevesebbet mozogni. Tehát nagyon fontos a megelőzés, hogy ez az ördögi körfolyamat ne induljon be! Szerintem a gyermekeinknek nem szabad azt mondani, hogy ne egyél annyit!Irányíthatjuk, hogy inkább gyümölcsöt és zöldségfélét egyen. Az én lányom meg is szokta és szereti is a gyümölcsöt. Én kislány koromban nagyon szerettem a cukros zsíros kenyeret mégis sovány voltam, igaz rengeteget ugráltam és futkorásztam.Szerintem a legfontosabb az állandó mozgásban lét.Egy idős néni mondta nekem egyszer:" aki nem mozog, abban az élet is megáll."Apukám azt mondta:"amit egyszer abbahagyunk azt nagyon nehéz újrakezdeni."Az egészséges gyerekek állandó mozgásban vannak, meg is látszik rajtuk.Ezt nem volna szabad abbahagynunk.Vannak 70-80 éven túli ismerőseim, akik vidámak és aktívak, mert nem hagyják el magukat.Csodálom őket.Egyszer két idős bácsi beszélgetett mögöttem a buszon és azt mondta az egyik, hogy nem szabad elhagyni magunkat, mindenbe belebetegedni.Majd a másik azt mondta, ha ő napközben leheveredne, akkor fel sem birna kelni többet.Szerintem igazuk van.Dolgozni kell, nem siránkozni, sokat-sokat mozogni, szetni- nevetni, így lehet csak egészségesen élni!

Válasz

Pereszlényi Judit üzente 8 éve

Jó, de hogyan mérjek ki pont 5 gramm sót? Én fekélyes vagyok, ami azt jelenti, hogy gyakran, keveset tudok csak enni. De ha este nem eszem lefekvés előtt, elaludni sem tudok, teli gyomorral meg nem lehet jót aludni...nehéz ügy!

Válasz

Ez történt a közösségben:

Kiss Rózsa írta 2 hete a(z) Kérdések és válaszok a szépségápolással kapcsolatban fórumtémában:

Én reggel és este is használok hidratáló krémeket. Az egyik a ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu